søndag den 4. oktober 2015

Connectivisme og kærlighed

Så er blogging godt i gang. Jeg forsøger at have bloggen med igennem hele dagen, altså ikke fysisk, men som mit nye læringsrum. Ganske befordrende. Jeg har også til opgave at følge med i mine medstuderendes blogge, og selvfølgelig især i min herlige studiegruppe. Så jeg surfer rundt og er godt i gang med at tilføje alle blogge fra hele modul 1, men det er så her at jeg bliver fanget.

Der står på min blog : "Blogge jeg følger" ikke bare "blogge jeg kender til". Jeg tager mig selv på ordet denne gang. De blogge jeg skriver på, det er faktisk blogge jeg følger. Der var sikkert mange andre af mine kære medstuderendes blogge, der var lige så interessante, men der må være en grænse. Hvor meget kan man følge med i uden det bliver overfladisk, må en blog godt være det? Måske?

Jeg vil ikke lave falsk varebetegnelse. Jeg følger - så godt jeg kan - de blogge jeg har skrevet på. Kriterierne var måske ikke de skarpeste, men jeg skal starte et sted. Ser du ikke din blog her på min liste, og synes den burde være der. Så skriv det som en kommentar til dette indlæg. Så kan jeg se at du var på besøg, og jeg linker tilbage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar